ההיסטוריה של MDRT ומטרותיו

היסטוריה

בשנת 1927 חלמו 32 סוכני ביטוח חיים מובחרים על הקמתו של פורום בינלאומי שיוקדש לפיתוח סטנדרטים גבוהים וגישה מקצועית לשיווק ביטוחי חיים ולשירות למבוטחים. כל אחד מסוכנים אלה, אשר מכר באותה שנה ביטוחי חיים בסכום העולה על מליון דולר, האמין שצמיחה והתפתחות בתחום המורכב של ביטוחי חיים הן פועל יוצא של הפריה רעיונית הדדית, המגולמת בתפיסה ש" כדי לקבל על היחיד לתת".

חלום זה הוא ה- MDRT – התאחדות בינלאומית המונה מעל 50,000 סוכני ביטוח חיים מצטיינים המיצגים למעלה מ- 400 חברות ביטוח, ומתקבצים מיותר מ- 66 מדינות. ל- MDRT יש השפעה מחשמלת על ענף ביטוח החיים. הארגון פיתח מסורת עשירה של ידע משותף לטובת הלקוחות, סוכנים וחברות. ידע זה מוביל למכירות נכונות ולשירות מעולה.

החברות ב- MDRT היא ציון דרך לכל מי שרואה בביטוח חיים שליחות חברתית. חברות זו המוגדרת בקריטריונים קשוחים של תפוקה ואתיקה, אותם לוקחים החברים על עצמם ברצון מצביעה על רמת הישגים מתמשכת ומהווה הכרה במצויינותם המקצועית.