לדברי גואטה, הועלתה גם בעיית קבצי נתונים שמגיעים דרך הכספת ומורכבים מנתונים מעורבים של לקוחות שונים, אותם יש לארגן בצורה מסודרת, ולכן עלתה בקשה להפרדת הנתונים כדי להקל על העברתם להמשך עבודה וניתוח הנתונים בעזרת כלי התוכנה השונים.
"בעיה קריטית שעלתה היא בעיית אמינות הנתונים שמגיעים מחברות הביטוח ובתי ההשקעה – שלמות ודיוק המידע מהווה בעיה קריטית שעלולה לגרום למתן ייעוץ לקוי ללקוח", ציין גואטה והוסיף כי "מרבית המשתתפים הסכימו על כך שבמרבית המקרים מדובר בנתונים ישנים שמתקבלים מחברות ביטוח, שהחליפו בעלות או נסגרו, וסוכם שיש למצוא דרכים לביצוע טיוב נתונים איכותי ומהימן".
נציגי המסלקה ביקשו להזכיר שהקימו לפני כחצי שנה מערכת פורטל לתלונות איכות במטרה להתמודד טוב יותר עם בעיות איכות המידע והחוסרים ולהפיק לקחים. בעיה נוספת שעלתה, היתה לגבי אי יכולתם של היורשים לקבל מידע עבור יקיריהם.
עמיר טל, מנכ"ל המסלקה הפנסיונית מסר: "הנהלת המסלקה הפנסיונית מודה לסו"ב עמוס גוואטה, יו"ר הועדה הטכנולוגית ויתר חברי הוועדה על היוזמה, ההתארגנות ועל המפגש המקצועי המרתק. במפגש למדנו מחברי הוועדה על נושאים שונים בהם היו רוצים שהמסלקה תטפל בכדי לשפר ולמקסם עבור הסוכן את חווית השימוש במערכת והמידע המתקבל. כך גם למדנו על שירותים נוספים העשויים לייעל ולתרום לסוכן הביטוח בעבודתו.
"המסלקה רשמה לפניה את כל הנושאים שעלו במפגש ומתחייבת לפעול בהם לטובת שיפור איכות השירות שהיא מספקת לסוכנים. שמחנו לסכם את המפגש בהחלטה על המשך תהליך העבודה המשותף ועל קיום מפגשים רבעוניים, אשר ישמשו את הצדדים לקבלת ולהעברת משוב על הקיים ולהגדרה משותפת של צרכים חדשים ופתרונות".
סו"ב הרשקו מוסיף כי הוצגו נושאים נוספים כמו הנחות ללשכה בגין פרודוקציה; קבלת קבצי פרודוקציה – ליצור ממשק קל ופשוט אשר יארגן יסדר וינהל קבצי פרודוקציות שירדו למסלקה על פי מפתח של תאריך חודשי ושמירה בתיקיות מסודרות.
כמו כן, תיבחן הוצאת אישורי מס ואישור להצהרת הון באמצעות המסלקה. הטופס שיונפק על ידי המסלקה יהיה מקובל על רשויות המס בישראל.