חשבוניות און ליין – 1

חברי
לשכה יקרים


חשבוניות און ליין כולל חתימה דיגיטלית

חינם ולתמיד

למי שעובד עם חשבוניות נייר ועדיין לא עבר לחשבוניות און ליין,
זאת ההזדמנות לעשות זאת בקלות ובחינם
.

אנו שמחים להציע לכם להצטרף למערכת
נוחה וידידותית להפקת חשבוניות און ליין 

כולל חתימה דיגיטלית בדף הצטרפות שפותח במיוחד
 עבור חברי לשכת סוכני הביטוח וכל זאת ללא כל התחייבות .

להצטרפות למערכת חשבוניות און ליין
לחצו על תמונת הקישור המצורפת  :

בברכה סו"ב גואטה עמוס

יו"ר וועדת הטכנולוגיה

הסבר מהיר 

לוחצים על הרשמה בדף הראשי .

מכניסים פרטי העסק, עוסק מורשה או חברה, אימייל, נייד וסיסמה שאתם בוחרים  . האימייל והסיסמה
ישמשו אותכם בהמשך לכניסה האישית שלכם, לכן מומלץ לבחור סיסמה קשה לפיצוח כפי שמקובל בפורטלים של
חברות הביטוח . לאחר גמר הרישום תישלח אליכם הודעה למייל שבו נרשמתם, עליכם להיכנס למייל
וללחוץ על כפתור הפעלה. רק לאחר מכן אתם למעשה יכולים להיכנס דרך כפתור ההתחברות.

הגדרות עסק
.

תחילה יש להגדיר את פרטי העסק – בהגדרות עסק יש
להכניס את הפרטים של העסק שלכם בצורה יותר מקיפה

לקוחות

( הגדרת חברות ביטוח שמשלמות עמלות )

לאחר מכן עליכם להגדיר את הלקוחות שלכם, שהם למעשה חברות הביטוח שמשלמות לכם עמלות. חשוב לרשום את מספר
ח.פ. ואת האימייל של אותם לקוחות, כדי שתוכלו לשלוח להם את החשבוניות במייל.

הגדרת פריטים
.
ולבסוף עליכם להגדיר את הפריט שאתם מוכרים – במקרה שלכם: שירותי ביטוח או עמלות מביטוח וכדומה,
כאשר סעיף ההכנסה יהיה – הכנסות משירותים בארץ. לאחר מכן תגדירו את המחיר לפני מע"מ 1 שקל אחד .
מדוע שקל 1, כיוון שבעת הפקת החשבונית תוכלו לדרוס אותו כל פעם מחדש כאשר הסכומים משתנים.

הפקת חשבונית
מס / קבלה .

בתפריט העליון יש ללחוץ על מסמכים, ולאחר מכן על חשבונית מס/קבלה .
לבחור את שם הלקוח לבחור את שם הפריט להכניס את העמלה שאתם גובים מחברות הביטוח
לאחר מכן יש להפיק את המסמך ולשלוח במייל עם חתימה דיגיטלית .

הסברים נוספים 

המערכת הזאת מצטרפת למערכת נוספת שהוצגה בעבר
במסגרת וועדת הטכנולוגיה בראשותו של ראובן רפ .

מערכת להפקת חשבוניות