Page 8 - מגזין חודש אוגוסט
P. 8

‫המשך | מהנעשה בלשכה‬

  ‫החברה הכלכלית של לשכת סוכני הביטוח‬
  ‫וחברת ‪ ETX Global‬ישתפו פעולה בפיתוח‬
   ‫כלים טכנולוגיים שיסייעו לשפר ולשדרג‬
‫את סביבת העבודה של סוכן הביטוח העצמאי‬

‫בין הכלים הטכנולוגיים שיפותחו במיוחד עבור הסוכנים‪ ,‬חברי הלשכה‪ ,‬יהיו‬
‫תוכנות ייעודיות‪ ,‬מבוססות בינה מלאכותית‪ ,‬לניהול מידע‪ ,‬קשרי לקוחות‬

                                                                               ‫וסביבת עבודה‬

‫לשירות ‪ 24/7‬ולאיסוף לידים‪ ,‬שליחת הודעות‬                 ‫סביבת עבודתם של סוכני הביטוח העצמאיים‪,‬‬
‫מותאמות אישית מקובצי ‪ Excel‬בקלות‪ ,‬ניהול‬                 ‫חברי לשכת סוכני הביטוח‪ ,‬צפויה לקבל שדרוג‬
‫רשימות תפוצה‪ ,‬הסרה אוטומטית ומעקב‬                       ‫משמעותי‪ :‬החברה הכלכלית של לשכת סוכני‬
‫פתיחה‪ ,‬אפשרות להוספת קבצים‪ ,‬תמונות‬                      ‫הביטוח יחד עם חברת ‪ ETX Global‬הכריזו על‬
                                                        ‫שיתוף פעולה בין הגופים שחוברים יחדיו על‬
                 ‫ומסמכים בהתאמה אישית ועוד‪.‬‬             ‫מנת לפתח כלים טכנולוגיים ותוכנות ייעודיות‬
                                                        ‫שיחוללו שינוי אמיתי בעולם הביטוח ויהפכו‬
‫על פי ההערכות‪ ,‬הפלטפורמה החדשה‬
‫תחולל שינוי דרמטי בענף ותגרום לסוכן‬                                        ‫אותו לענף מתקדם טכנולוגית‪.‬‬
‫הביטוח העצמאי‪ ,‬או לסוכנויות ביטוח קטנות‪,‬‬
‫לנהל את לקוחותיהם באופן מיטבי יותר‪,‬‬                     ‫במסגרת שיתוף הפעולה‪ ,‬פיתחה ‪ ETX‬בסיוע‬
‫לחולל תחרות מול חברות ביטוח‪ ,‬ולנהל‬                      ‫של אפיון המוצר מצד ועדת החדשנות של‬
‫ממשק של מידע וידע ברמת המשרד‪ .‬בנוסף‪,‬‬                    ‫הלשכה שבראשה עומד סוכן הביטוח מאיר‬
‫על בסיס המערכת שפותחה‪ ,‬יפותחו מערכות‬                    ‫רוטברג‪ ,‬מערכת ניהול קשרי לקוחות מבוססת‬
‫טכנולוגיות נוספות שיעניקו לסוכנים פתרונות‬               ‫‪ AI‬ואוטומציה מלאה‪ ,‬שתהפוך את אלפי סוכני‬
‫ושדרוגים לניהול חכם של המשרד‪ ,‬הלקוחות‪,‬‬                  ‫הביטוח בישראל ליעילים‪ ,‬מדויקים ותחרותיים‬
                                                        ‫יותר מתמיד‪ .‬המערכת החדשה תאפשר‬
                             ‫המידע והידע הארגוני‪.‬‬       ‫לסוכני הביטוח‪ ,‬חברי לשכת סוכני ביטוח‪,‬‬
                                                        ‫לקבל גישה לפלטפורמה‪ ,‬מבוססת בינה‬
‫שי שדה‪ ,‬יו"ר ליסו״ב‪ :‬״מדובר בצעד ראשון מתוך‬             ‫מלאכותית‪ ,‬שתוכננה במיוחד לצרכים הקיימים‬
‫סדרת פתרונות חדשניים שאנו מביאים לסוכני‬                 ‫בעולם הביטוח בעת ניהול עסק עצמאי או תיק‬
‫הביטוח‪ ,‬חברי הלשכה‪ .‬בכוח ובדרך של שותפות‪,‬‬               ‫לקוחות‪ .‬כך‪ ,‬לדוגמא תאפשר המערכת לכל‬
‫ובאמצעות איגום משאבים חכם‪ ,‬הצלחנו לאפיין‬                ‫סוכן לנהל קשרי לקוחות אוטומטיים מקצה‬
‫ולייצר מערכת שמסייעת‪ ,‬משפרת וחוסכת לכל‬                  ‫לקצה‪ ,‬חידושי ביטוח מתוזמנים אוטומטית‪,‬‬
‫סוכן ביטוח ובוודאי לסוכנים עצמאיים‪ .‬נמשיך‬               ‫מערכת ‪ WhatsApp‬חכמה לדיוור אישי‬
‫להוביל מהלכים פורצי דרך שיביאו ערך אמיתי‬                ‫בלחיצת כפתור‪ ,‬צ’אט בוטים מתקדמים‬

                                   ‫לסוכנים בישראל״‪.‬‬

                                                     ‫‪8‬‬
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13