Page 39 - Eilat2025
P. 39

‫‪2025‬‬  ‫הוועידה השנתית שלענף הביטוח‬

      ‫ע״ש זאב וינר ז״ל‬

                                                    ‫לאחר שיש בידנו את זהות חברת הביטוח‬
                                                    ‫דרכה ניתן לוודא שהרכב מבוטח גם בביטוח‬

                                                                                               ‫רכוש‬
                                                    ‫במקרים בהם הרכב לא מבוטח באותה חברה‬
                                                    ‫בה מבוטח החובה – תבקשו את פרטי סוכנות‬
                                                    ‫הביטוח ודרכה ניתן יהיה למצוא אולי את פרטי‬

                                                                                ‫הביטוח של הפוגע‪.‬‬

                                                    ‫לפני הפניה לחברת הביטוח אני שולח את‬
                                                       ‫המבוטח להגיש תלונת פגע וברח במשטרה‬

                                                    ‫אם לפוגע אין ביטוח זו אולי הדרך היחידה‬
                                                    ‫למצוא את פרטי הפוגע כדי להגיש תביעה‬

                                                                                           ‫משפטית‬

‫המבוטח שלהם יגיב לאירוע בהסכמה מיידית‬                ‫אבל גם אם יש חברת ביטוח לפוגע‪ ,‬יש הבדל‬
‫רק מהבושה שעלו עליו והתלונה במשטרה‬                   ‫מהותי בין פנייה לחברת הביטוח עם תלונת‬
‫שהוגשה נגדו‪ .‬ובמקרה שהסדר צד ג לא רלוונטי‬            ‫במשטרה לעומת פניה ללא תלונה במשטרה‪.‬‬
‫בטוחני שהגשת התלונה תהווה זרז לטיפול‬                 ‫לא נחיה באשליות שתלונה במשטרה תוביל‬
‫מהיר ורציני בתביעה ; וגם אם בסוף האירוע‬              ‫לפעולה רצינית מצידם כשמדובר בנזק רכוש‬
‫יגיע לבית משפט המבוטח יזכור שאנו כסוכני‬             ‫בלבד‪ ...‬אבל אלו דמי רצינות מצד מבוטחנו‬
‫הביטוח המקצועיים שלו עשינו את המקסימום‬              ‫ופעולה שגורמת לחברת הביטוח של הפוגע‬
                                                    ‫להתייחס יותר ברצינות לאירוע ולעשות מאמץ‬
                              ‫כדי שזה לא יקרה‪.‬‬
                                                                 ‫להשגת הדיווח טרם הגשת תביעה‪.‬‬

                                                    ‫במקרים מסוימים‪ ,‬כמו נזק בחניה‪ ,‬דווקא הסדר‬
                                                                  ‫צד ג הוא הפתרון הכי מהיר ויעיל‪.‬‬

                                                                              ‫תחשבו על זה ככה‪:‬‬
                                                    ‫שלחתם מייל לחברת הביטוח של הפוגע עם‬
                                                    ‫טופס הגשת תלונה ופרטי האירוע ובמקרה‬
                                                    ‫הטוב אפילו תיעוד מצולם ‪ -‬ברוב המקרים‬

                                                ‫‪39‬‬
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44