Page 30 - 30072025
P. 30

‫השוואת כיסויי בריאות‬

‫הכשרה‬    ‫איילון‬                   ‫כלל ביטוח‬            ‫מנורה מבטחים‬                              ‫מגדל‬                          ‫הפניקס‬                    ‫הראל‬

                                                       ‫כתב שירות רופא ‪ON LINE‬‬                                            ‫רופא מומחה בקליק‬         ‫רפואה אישית אונליין‬
                                                                                                                          ‫‪ -‬כתב שירות לייעוץ‬                         ‫פלוס‬
‫לא קיים‬     ‫נספח ‪ - 1320‬כתב‬       ‫ביקור רופא און ליין‬                ‫‪DR SMART‬‬                    ‫כתב שירות ייעוץ‬        ‫רופא מומחה באונליין‬                                ‫שם מסחרי ומס כתב‬
         ‫שירות ייעוץ רפואי און‬     ‫אקסטרה (‪)4062‬‬              ‫כתב שירות ייעוץ‬                                ‫אונליין ‪-‬‬                                                                     ‫השירות‬
          ‫ליין (מקוון באמצעות‬                           ‫רפואי מקוון ורופא עד‬                                                           ‫(‪)On line‬‬
                                                       ‫הבית‪ .‬סמארט דוקטור‬                        ‫מק"ט ‪541111230‬‬                     ‫תכנית ‪6791‬‬
                ‫טלפון‪ ,‬טאבלט‪,‬‬
                          ‫מחשב)‬                                              ‫(‪)715‬‬

         ‫ללא חיתום‬                  ‫ללא חיתום‬            ‫ללא חיתום‬                               ‫ללא חיתום‬              ‫ללא חיתום‬                   ‫ללא חיתום‬              ‫קבלה לכתב השירות‬
                                  ‫ללא אכשרה‬            ‫ללא אכשרה‬                                                                                  ‫ללא אכשרה‬                     ‫עם חיתום ‪ /‬ללא‬
         ‫ללא אכשרה ‪ /‬ללא‬                                                                         ‫ללא אכשרה‬              ‫ילדים ללא אכשרה‬                                                       ‫חיתום‬
                        ‫המתנה‬                 ‫‪85‬‬                    ‫‪70‬‬                                        ‫‪75‬‬          ‫מבוגרים ‪ 30‬ימים‬                     ‫‪69‬‬
                                                                                                                                                                           ‫קבלה לכתב השירות‬
                              ‫‪75‬‬                                                                                                 ‫ללא הגבלה‬                                    ‫עם אכשרה ‪ /‬ללא‬
                                                                                                                                                                                            ‫אכשרה‬
          ‫פמי פרימיום בע"מ‬
               ‫‪03-6688142‬‬                                                                                                                                                        ‫גיל כניסה מירבי‬

                                  ‫ביקורופא בע"מ‬        ‫פמי פרימיום בע"מ‬                               ‫פמי ‪9899* -‬‬          ‫ביקורופא בע"מ‬          ‫שם ספק שירות טלפון ביקורופא בע"מ‬
                                   ‫‪03-6388400‬‬               ‫‪03-5688100‬‬                           ‫או ‪03-6939396‬‬          ‫‪1-700-50-39-83‬‬             ‫ומייל של נותן השירות ‪03-6388400‬‬

                                                         ‫להגשת תביעות‪-‬‬                                     ‫שלוחה ‪5‬‬
                                                       ‫‪Tviot@femi.com‬‬

‫ט‪.‬ל‪.‬ח‪-‬בכל מקרה של סתירה בין הנאמר כאן ובין הנאמר בתנאי הפוליסה המלאים‪ ,‬יגברו הוראות הפוליסה‬  ‫‪30‬‬                                                   ‫לחזרה לתוכן עניינים ‪ -‬לחצו כאן‬
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35