Page 32 - 30072025
P. 32

‫השוואת כיסויי בריאות‬

‫הכשרה‬    ‫איילון‬                            ‫כלל ביטוח‬            ‫מנורה מבטחים‬                     ‫מגדל‬                            ‫הפניקס‬                   ‫הראל‬
                                                                                                                            ‫התייעצויות מקוונות‬
‫לא קיים‬        ‫זכאות להתייעצות‬       ‫אין השתתפות עצמית‪.‬‬         ‫רופא ילדים‪ /‬משפחה‪-‬‬                     ‫יעוץ מקוון מרופא‬                                ‫התייעצות ‪online‬‬       ‫פירוט הכיסוי לרפואת‬
                ‫מקוונת עם רופא‬        ‫הייעוץ יתקיים עד ‪90‬‬               ‫ללא השתתפות‬                 ‫מייעץ כללי בתחומי‬           ‫ללא הגבלה של‬       ‫עם רופא משפחה או‬                  ‫ילדים משפחה‬
                                          ‫דקות מרגע קבלת‬                                              ‫רפואת משפחה או‬       ‫מספר ההתייעצויות‪,‬‬
         ‫משפחה או ילדים ללא‬                              ‫הפניה‬     ‫עצמית‪ ,‬קבלת ייעוץ‬                ‫ילדים ‪ -‬ללא הגבלה‬      ‫ללא תקופת אכשרה‬          ‫רופא ילדים תוך ‪30‬‬
               ‫הגבלה של פניות‪.‬‬                                             ‫תוך ‪ 90‬דקות‬                                                             ‫דקות ממועד הפנייה‬
                                                                                                       ‫של כמות היעוצים‬         ‫וללא תשלום דמי‬
             ‫השירות יינת על ידי‬                                                                          ‫וללא השתתפות‬                 ‫השתתפות‪.‬‬       ‫וכולל המשך טיפול‬
             ‫רופא שבהסכם תוך‬                                                                                                          ‫תוך ‪ 90‬דק'‬     ‫במרפאות לרפואה‬
         ‫‪ 90‬דקות ממועד פניית‬                                                                      ‫עצמית‪ ,‬תוך ‪ 60‬דקות‬                                 ‫ראשונית ללא ה"ע‪.‬‬
            ‫המנוי למוקד שירות‬                                                                    ‫ממועד הפניה‪ .‬השירות‬                      ‫לא כולל‬

               ‫והעברת מסמכים‬                                                                      ‫כולל אמנזיה רפואית‪,‬‬
                            ‫רפואיים‬                                                                ‫מרשם רפואי‪ ,‬הפנייה‬
                                                                                                   ‫לבית חולים‪ ,‬המלצה‬
                                                                                                 ‫להפניית המנוי להמשך‬
                                                                                                 ‫טיפול לפי שיקול דעתו‬

                                                                                                       ‫המקצועית‪ ,‬סיכום‬
                                                                                                       ‫ייעוץ‪ .‬השירות ניתן‬
                                                                                                  ‫‪ 24/7‬למעט יום כיפור‪.‬‬

                 ‫לא כולל‬             ‫לא כולל‬                    ‫לא כולל‬                                ‫כולל איסוף מידע‬                             ‫כולל‬                      ‫האם כולל פענוח‬
                                                                                                  ‫רפואי (לרבות בדיקות‬                                                         ‫בדיקות הדמייה‬

                                                                                                        ‫הדמייה) לקראת‬
                                                                                                   ‫הייעוץ המקוון ‪ -‬רופא‬

                                                                                                       ‫בהסכם יגיע לבית‬
                                                                                                       ‫המנוי לפני הייעוץ‪,‬‬
                                                                                                    ‫בתשלום השתתפות‬
                                                                                                 ‫עצמית בסך של ‪.₪ 90‬‬
                                                                                                     ‫השירות כולל‪ :‬מילוי‬
                                                                                                     ‫שאלון רפואי לצורך‬

                                                                                                           ‫העברה לרופא‬
                                                                                                        ‫המומחה המייעץ‬

                                                                                                          ‫שבהסכם‪ ,‬סיוע‬
                                                                                                   ‫למנוי להתכונן לייעוץ‬
                                                                                                  ‫המקוון‪ ,‬תשאול המנוי‬
                                                                                                    ‫אודות מצבו הרפואי‬
                                                                                                 ‫הרלבנטי‪ ,‬הכנת סיכום‬

                                                                                                        ‫תשאול והעברתו‬
                                                                                                 ‫למוקד השירות‪ .‬איסוף‬

                                                                                                        ‫מסמכים רפואיים‬
                                                                                                 ‫רלבנטיים כפי שיימסרו‬

                                                                                                       ‫מאת המנוי‪ ,‬סידור‬
                                                                                                    ‫המסמכים הרפואיים‬
                                                                                                  ‫הרלבנטיים והעברתם‬

                                                                                                         ‫למוקד השירות‪.‬‬

            ‫אין‪ ,‬אך קיים בכתב‬        ‫קיים כיסוי‪ .‬תוך ‪ 3‬שעות‬     ‫קיים כיסוי בהפניית‬               ‫לצורך איסוף מידע‬                                     ‫אין‪ ,‬אך קיים בכתב‬      ‫רופא עד הבית‬
         ‫שרות רופא עד הבית‬             ‫ממועד הפניה‪ .‬בכפוף‬       ‫רופא כללי בהסכם‪.‬‬                  ‫רפואי מבית המנוי‬                                 ‫שרות רופא עד הבית‬
                                            ‫למפורט בפוליסה‬      ‫השתתפות עצמית‪-‬‬
            ‫(ראה מטה בנושא‬                                                                                  ‫לפני ייעוץ‬                                ‫(ראה מטה בנושא‬
                             ‫הבא)‬                                                 ‫‪₪ 35‬‬                                                                                 ‫הבא)‬

‫ט‪.‬ל‪.‬ח‪-‬בכל מקרה של סתירה בין הנאמר כאן ובין הנאמר בתנאי הפוליסה המלאים‪ ,‬יגברו הוראות הפוליסה‬  ‫‪32‬‬                                                    ‫לחזרה לתוכן עניינים ‪ -‬לחצו כאן‬
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37