Page 34 - np lishka May 2025 01
P. 34

‫אפשר גם אחרת‬

                         ‫באמצעות סוכנים ועושים‬                       ‫אורי אומיד‪ ,‬מייסד ומנכ”ל‬
                            ‫כל שניתן כדי לתמוך‬                       ‫אנקור חברה לביטוח‪ ,‬יזם‬
                             ‫בסוכן ולהקל על‬                          ‫ומוביל מודל עבודה שונה עם‬
                                               ‫עבודתו‪.‬‬               ‫סוכני הביטוח‪“ :‬הסוכן הוא‬
                                                                   ‫בראש ובראשונה שותף עסקי –‬
                             ‫הסוכן באנקור נהנה‬
                             ‫ממקסימום עצמאות‬                             ‫וכך נכון וראוי לפעול מולו‪”.‬‬
                           ‫באמצעות מערכות‬
                        ‫ניהול מתקדמות‪ ,‬גישה‬                  ‫אין ספק כי אחת הבשורות המשמעותיות‬
   ‫מיידית ושקופה לנתוני ההכנסות שלו‬                          ‫ביותר בענף הביטוח בשנת ‪ 2025‬היא הקמתה‬
‫באפליקציה ייעודית‪ ,‬וכן ממודל עמלות ייחודי‬                    ‫של אנקור – חברת ביטוח חדשה שהוקמה‬
                       ‫המבוסס על פרמיות ברוטו‪.‬‬               ‫ביוזמתו של אומיד‪ ,‬המשמש גם כמנהלה‬

‫עוד הסוכן חשוף לתוצאותיו העסקיות בזמן‬                                                                         ‫הכללי‪.‬‬
‫אמת‪ ,‬ולקראת סוף כל שנה – זוכה גם לתגמול‬
‫נוסף על הישגיו‪ ,‬עמידתו ביעדים ורווחיות תיק‬                                 ‫שאלנו את אורי – למה אנקור?‬
                                                             ‫“כמי שהחל את דרכו כסוכן ביטוח‪ ,‬חשבתי‬
                                     ‫הביטוח באנקור‪.‬‬          ‫לא פעם לאורך השנים והתחנות המקצועיות‬
                                                             ‫בהן עברתי – האם ניתן וראוי לפעול אחרת‬
‫הכול מתועד ומוצג בצורה שקופה באפליקציה‪,‬‬                      ‫כחברת ביטוח בישראל‪ .‬ההבנה שאפשר גם‬
‫כולל אינדיקציה לפוטנציאל הבונוסים‬
                                                                     ‫אחרת היא זו שהובילה להקמת אנקור‪.‬‬
                                               ‫הצפויים‪.‬‬      ‫קצת נתונים על הענף‪ :‬בישראל נמכרים מדי‬
                                                             ‫שנה ביטוחים אלמנטריים בהיקף של כ־‪–32‬‬
‫בנוסף‪ ,‬אנו רואים את נושא השירות לסוכן‬                        ‫‪ 33‬מיליארד ש”ח‪ ,‬כאשר כ־‪ 80%‬מהפעילות‬
‫כאבן יסוד לפתח את פעילותו ועל כן לכל סוכן‬
‫באנקור מוצמד מת”ל (מנהל תיק לקוחות)‬                                                 ‫מתבצעת דרך סוכני ביטוח‪.‬‬
‫אישי‪ ,‬המלווה אותו באופן שוטף וזמין עבורו‬
                                                             ‫אכן‪ ,‬תחום ביטוח הרכב (אשר היקף פעילותו‬
                                            ‫בכל נושא‪.‬‬        ‫עומד על כ‪ 15-‬מיליארד ש"ח בשנה) נחשף‬
                                                             ‫יותר ויותר לפעילות ישירה של חברות הביטוח‪.‬‬
‫בשבועות הראשונים לפעילותה של אנקור‬                           ‫בפועל‪ ,‬כ־‪ 75%‬מהיקף ביטוחי הרכב בישראל‬
‫צירפנו כמה עשרות סוכנים שיסייעו לנו בטיוב‬
‫המערכות‪ .‬אני חייב לציין שאנו נרגשים מאוד‬                              ‫עדיין נמכרים באמצעות סוכני הביטוח‪.‬‬
‫לשמוע מהסוכנים שהם חווים חווית עבודה‬                         ‫כך גם בתחומי הרכוש‪ ,‬חבויות ועסקים‪,‬‬
                                                             ‫המסתכמים בכ‪ 15-‬מיליארד ש"ח נוספים‪ ,‬כאשר‬
                                       ‫שונה לחלוטין‪.‬‬
                                                                    ‫כ‪ 90%-‬מהם משווקים באמצעות סוכנים‪.‬‬
‫כמו כן אני מתנצל בפני מאות הסוכנים‬
‫שממתינים לתחילת הפעילות עמנו‪ .‬נגיע‬                           ‫ניתן לסכם שעדיין‪ ,‬בישראל של ‪ ,2025‬היקף‬
‫לכולם‪ ,‬ונפתח את שיתוף הפעולה עם מי‬                           ‫הפעילות בענף הביטוח שמשווק ומנוהל ע"י‬
                                                             ‫סוכנים מתקרב ל‪ .80% -‬נתון זה מחזק את‬
 ‫שמתאים לשני הצדדים – בהקדם האפשרי‪.‬‬                          ‫הבחירה של אנקור במודל עבודה בלעדי‬
‫הצלחת הסוכן היא הצלחת אנקור – ולהפך‪.‬‬
                                                                                               ‫באמצעות סוכנים‪.‬‬
                                       ‫נעשה ונצליח‪”.‬‬
                                                             ‫תפיסת העולם של אנקור ברורה‪ :‬הסוכן הוא‬
                                                             ‫שותף עסקי לגיטימי‪ .‬לכן‪ ,‬אנו פועלים אך ורק‬

                                                         ‫‪34‬‬
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39