Page 33 - October 2025
P. 33

‫כשכירים בבתי סוכן גדולים ובין אם הם מנסים‬          ‫‪ ,CRM‬שימוש נכון ב‪ AI-‬וניהול תיק לקוחות‬
‫להקים משרד עצמאי‪ .‬מטרת התוכנית היא‬                                                   ‫באופן יעיל ומדויק‪.‬‬
‫לקצר להם את הדרך‪ ,‬למנוע טעויות יקרות‬
‫בתחילת הדרך‪ ,‬ולבנות עבורם יסודות חזקים‬             ‫• חני שפיס – מומחית לניתוח תיקי סיכונים‪,‬‬
                                                   ‫שתוביל גם סדנת מכירות מעשית לפוליסות‬
                                   ‫להמשך הקריירה‪.‬‬  ‫סיכונים‪ .‬שילוב נדיר של ידע מקצועי עמוק עם‬

                            ‫לסיכום‬                                                 ‫ניסיון פרקטי בשטח‪.‬‬
                                                   ‫• אוהד ויגמן – מתכנן פיננסי מוביל‪ ,‬שייתן כלים‬
‫הקורס "להתחיל נכון" אינו עוד השתלמות‬               ‫לשילוב ביטוח עם פרישה‪ ,‬חיסכון והשקעות‬
‫מקצועית‪ ,‬אלא מסלול פרקטי ומעשי שמעניק‬              ‫– כדי שסוכן צעיר ידע לדבר גם את שפת‬
‫לסוכן הצעיר את מה שהוא באמת צריך כדי‬
‫להצליח‪ .‬עם נבחרת מרצים מהטובים בענף‪,‬‬                                             ‫הפיננסים מול הלקוח‪.‬‬
‫תכנים עדכניים ושיטות עבודה מוכחות –‬                ‫• סטס אוסטרובסקי – מרצה ומאמן מבוקש‪,‬‬
‫מדובר בהזדמנות ייחודית להצטרף לדור‬                 ‫שמביא עמו את פסיכולוגיית השכנוע במכירות‬
 ‫החדש של סוכני הביטוח המובילים בישראל‪.‬‬             ‫וטכניקות לניהול עצמי והתמודדות עם דחיות‪.‬‬
                                                   ‫• ארז שלו – מומחה במכירות שטח‪ ,‬שיעניק‬
          ‫ההרשמה למחזור הקרוב בעיצומה –‬            ‫לסוכנים הצעירים סדנה ייחודית לטיפול‬
                           ‫מספר המקומות מוגבל‪.‬‬     ‫בהתנגדויות – אחד האתגרים הגדולים ביותר‬

                         ‫להרשמה לחצו כאן‬                                                 ‫בתחילת הדרך‪.‬‬
                                                   ‫• ירדן פלד – מוביל תחום השיווק הדיגיטלי‬
                                                   ‫בענף‪ ,‬שיראה לסוכנים איך בונים מוניטין‬
                                                   ‫ברשתות החברתיות ואיך מנהלים קמפיינים‬

                                                                                                    ‫יעילים‪.‬‬
                                                   ‫• דורון הורנפלד – בעל ניסיון רב שנים בניהול‬
                                                   ‫תביעות ושירות לקוחות‪ ,‬שייתן כלים פרקטיים‬
                                                   ‫לניהול מקרים מורכבים ולהפיכת שירות‬

                                                                               ‫לקוחות ליתרון תחרותי‪.‬‬

                                                               ‫ולבסוף – סדנת אינטגרציה‬

                                                   ‫בהובלת צוות המרצים‪ ,‬שבה יתנסו הסוכנים‬
                                                   ‫בסימולציות מלאות של פגישות לקוח –‬
                                                   ‫מהצגת הערך‪ ,‬דרך מכירה‪ ,‬שירות ועד טיפול‬
                                                   ‫בתביעה – ולאחריה פרזנטציית סיום שבה כל‬
                                                   ‫משתתף מציג את תוכנית העבודה האישית‬

                                                                                                       ‫שלו‪.‬‬

                                                             ‫מיועד במיוחד לסוכנים צעירים‬

                                                   ‫הקורס מתאים במיוחד לסוכנים שנמצאים‬
                                                   ‫בשנותיהם הראשונות בענף‪ ,‬בין אם הם עובדים‬

‫‪33‬‬
   28   29   30   31   32   33   34   35   36