Page 7 - 30072025
P. 7
השוואת כיסויי בריאות
הכשרה איילון כלל ביטוח מנורה מבטחים מגדל הפניקס הראל
אין מנורה HUGניתוחים -מוקד מימוש זכויות אין מוקד מימוש זכויות מרכז UPGRADEמרכז .1מרכז מומחי הפניקס מגדל שב"ן ALL IN
מרכז סיוע בהובלת של החברה - ONE ניתוחים משלים שב"ן /שירות משלים שב"ן לניתוחים משלים
דסק ייעודי עבור
03-6388401 נבחרת המומחים של פוליסות משלים שב"ן שב"ן -צוות ייעודי ימים א'-ה'בשעות מחלות קשות
שעות פעילות: מנורה ,מעניק מעטפת אשר נותן מענה מקצה המתמחה בטיפול ,ליווי 08:30-16:00מייל
08:30-16:00 לקצה לכל מה שצריך ויישוב תביעות במסלול M.shaban@harel-
נציין כי יש מוקד ייעודי שירותית לסוכנים ins.co.ilטלפון 03- :
לתביעות משלים שב"ן ולמבוטחים ובין היתר- לפני הניתוח לסוכן משלים שב"ן. .9292199וגם
(שלוחה ייעודית) סיוע והכוונה בבחירת ולמבוטח: המרכז מבצע בדיקת "הראל לצידך" -מרכז
לסיוע והכוונה במחלות
רופאים מנתחים סיוע באיתור מנתחים זכאות תוך 2ימי
זמינים ,סיוע בתיאום ייעודיים ומומחים עבודה למבוטחים קשות ימים א'-ה'
בשעות 08:30-16:00
תורים טרום ניתוח, למתן חוו"ד מקצועית, שבחרו בניתוח
סיוע במיצוי זכויות שירות ייעוץ עם רופא במסלול שב"ן ותשלום במיילAECenter@ :
מול השב"ן של קופת מומחה ותורים מהירים,
מהיר ומידי של
החולים ,תשלום מיידי ההשתתפות העצמית ליווי צמוד של צוות harel-ins.co.il
במקרים מיוחדים ניתן לשב"ן -ללא הוצאה מיישבי התביעות ,ליווי למבוטחים בגובה
שירות מעבר לשעות כספית של המבוטח .מבוטחים בתביעות
ההשתתפות העצמית מורכבות בחו"ל,
תשלום מראש בגין
הנדרשת מהשב״ן. השתתפות עצמית. הפנייה באמצעות הפעילות
השירות הניתן שירות מגדל CARE מוקד המבוטחים
* 3455מוקד הסוכנים
למבוטחים בניתוחים -בשיתוף חברת
שקל ראשון כמו TAKE CAREהמעניק 2724
בדיקת זכאות לזכויות
למבוטחי משלים שב"ן. .2מערך לתאום
פרטי התקשרות של המגיעות למבוטח תורים בזמינות גבוהה
מרכז הסיוע: ומתווסף לפיצוי הכספי
טלפון ,*2000בנתב לבדיקות אבחנה.
שירות HUGניתוחים והמעטפת הרחבה (סוג הבדיקות משתנה
דוא״ל: מעת לעת לפי הצורך) שמעניקה מגדל
שליחת מייל באמצעות למבוטחיה בכיסוי מסוג @HUG-SURGSHIRUT
MENORAMIVT.CO.IL הסוכן לתיבת תביעות מחלות קשות.
לאחר אישור תביעה
מסוג מחלות קשות בריאות ייעודית
Bdikot_av@fnx.co.i
יקבל המבוטח הודעת עם הפרטים הבאים:
SMSבנושא זכאות
* שם מלא
לבדיקת זכויות ,ימלא * מספר תעודת זהות
שאלון ויקבל דוח
מפרט את הזכויות * אבחנה רפואית
* הפניה לבדיקה
והשירותים שעשויים * מספר נייד עדכני
להגיע לו ,בסיום
השאלון ניתן להשאיר
פרטים ומקבלים שיחת
הכוונה.
ניתן להגיע לשירות
גם דרך האזור האישי
באתר החברה או
באפליקציה של מגדל.
מוקד שב"ן
076-8865050
לחזרה לתוכן עניינים -לחצו כאן ט.ל.ח-בכל מקרה של סתירה בין הנאמר כאן ובין הנאמר בתנאי הפוליסה המלאים ,יגברו הוראות הפוליסה 7