Page 7 - 30072025
P. 7

‫השוואת כיסויי בריאות‬

‫הכשרה‬                           ‫איילון‬  ‫כלל ביטוח‬                ‫מנורה מבטחים‬              ‫מגדל‬                      ‫הפניקס‬                     ‫הראל‬

       ‫אין‬                              ‫מנורה ‪ HUG‬ניתוחים ‪ -‬מוקד מימוש זכויות אין‬          ‫מוקד מימוש זכויות מרכז ‪UPGRADE‬מרכז ‪ .1‬מרכז מומחי הפניקס מגדל שב"ן ‪ALL IN‬‬

                                        ‫מרכז סיוע בהובלת של החברה‬                                ‫‪- ONE‬‬               ‫ניתוחים משלים שב"ן ‪ /‬שירות משלים שב"ן לניתוחים משלים‬
                                                                                                  ‫דסק ייעודי עבור‬
                                                  ‫‪03-6388401‬‬      ‫נבחרת המומחים של‬          ‫פוליסות משלים שב"ן‬              ‫שב"ן ‪ -‬צוות ייעודי‬         ‫ימים א'‪-‬ה'בשעות‬   ‫מחלות קשות‬
                                                  ‫שעות פעילות‪:‬‬   ‫מנורה‪ ,‬מעניק מעטפת‬        ‫אשר נותן מענה מקצה‬        ‫המתמחה בטיפול‪ ,‬ליווי‬           ‫‪ 08:30-16:00‬מייל‬
                                                  ‫‪08:30-16:00‬‬                               ‫לקצה לכל מה שצריך‬        ‫ויישוב תביעות במסלול‬          ‫‪M.shaban@harel-‬‬
                                        ‫נציין כי יש מוקד ייעודי‬        ‫שירותית לסוכנים‬                                                            ‫‪ ins.co.il‬טלפון ‪03- :‬‬
                                        ‫לתביעות משלים שב"ן‬       ‫ולמבוטחים ובין היתר‪-‬‬           ‫לפני הניתוח לסוכן‬                ‫משלים שב"ן‪.‬‬    ‫‪ .9292199‬וגם‬
                                               ‫(שלוחה ייעודית)‬    ‫סיוע והכוונה בבחירת‬                      ‫ולמבוטח‪:‬‬    ‫המרכז מבצע בדיקת‬         ‫"הראל לצידך" ‪ -‬מרכז‬
                                                                                                                                                ‫לסיוע והכוונה במחלות‬
                                                                         ‫רופאים מנתחים‬       ‫סיוע באיתור מנתחים‬               ‫זכאות תוך ‪ 2‬ימי‬
                                                                   ‫זמינים‪ ,‬סיוע בתיאום‬             ‫ייעודיים ומומחים‬        ‫עבודה למבוטחים‬              ‫קשות ימים א'‪-‬ה'‬
                                                                                                                                                 ‫בשעות ‪08:30-16:00‬‬
                                                                      ‫תורים טרום ניתוח‪,‬‬     ‫למתן חוו"ד מקצועית‪,‬‬                ‫שבחרו בניתוח‬
                                                                      ‫סיוע במיצוי זכויות‬     ‫שירות ייעוץ עם רופא‬      ‫במסלול שב"ן ותשלום‬           ‫במייל‪AECenter@ :‬‬
                                                                  ‫מול השב"ן של קופת‬        ‫מומחה ותורים מהירים‪,‬‬
                                                                                                                               ‫מהיר ומידי של‬

                                                                 ‫החולים‪ ,‬תשלום מיידי‬       ‫ההשתתפות העצמית ליווי צמוד של צוות‬                   ‫‪harel-ins.co.il‬‬

                                                                 ‫במקרים מיוחדים ניתן לשב"ן ‪ -‬ללא הוצאה מיישבי התביעות‪ ,‬ליווי למבוטחים בגובה‬
                                                                                           ‫שירות מעבר לשעות כספית של המבוטח‪ .‬מבוטחים בתביעות‬
                                                                 ‫ההשתתפות העצמית‬                   ‫מורכבות בחו"ל‪,‬‬
                                                                                               ‫תשלום מראש בגין‬
                                                                       ‫הנדרשת מהשב״ן‪.‬‬          ‫השתתפות עצמית‪.‬‬              ‫הפנייה באמצעות‬       ‫הפעילות‬
                                                                            ‫השירות הניתן‬       ‫שירות מגדל ‪CARE‬‬             ‫מוקד המבוטחים‬
                                                                                                                     ‫‪ * 3455‬מוקד הסוכנים‬
                                                                    ‫למבוטחים בניתוחים‬              ‫‪ -‬בשיתוף חברת‬
                                                                         ‫שקל ראשון כמו‬        ‫‪ TAKE CARE‬המעניק‬                            ‫‪2724‬‬
                                                                                           ‫בדיקת זכאות לזכויות‬
                                                                 ‫למבוטחי משלים שב"ן‪.‬‬                                         ‫‪ .2‬מערך לתאום‬
                                                                    ‫פרטי התקשרות של‬              ‫המגיעות למבוטח‬       ‫תורים בזמינות גבוהה‬
                                                                              ‫מרכז הסיוע‪:‬‬  ‫ומתווסף לפיצוי הכספי‬
                                                                    ‫טלפון ‪ ,*2000‬בנתב‬                                      ‫לבדיקות אבחנה‪.‬‬
                                                                     ‫שירות ‪ HUG‬ניתוחים‬          ‫והמעטפת הרחבה‬        ‫(סוג הבדיקות משתנה‬

                                                                 ‫דוא״ל‪:‬‬                    ‫מעת לעת לפי הצורך) שמעניקה מגדל‬

                                                                 ‫שליחת מייל באמצעות למבוטחיה בכיסוי מסוג @‪HUG-SURGSHIRUT‬‬

                                                                 ‫‪MENORAMIVT.CO.IL‬‬          ‫הסוכן לתיבת תביעות מחלות קשות‪.‬‬
                                                                                            ‫לאחר אישור תביעה‬
                                                                                              ‫מסוג מחלות קשות‬               ‫בריאות ייעודית‬
                                                                                                                     ‫‪Bdikot_av@fnx.co.i‬‬
                                                                                           ‫יקבל המבוטח הודעת‬         ‫עם הפרטים הבאים‪:‬‬
                                                                                              ‫‪ SMS‬בנושא זכאות‬
                                                                                                                                  ‫* שם מלא‬
                                                                                           ‫לבדיקת זכויות‪ ,‬ימלא‬       ‫* מספר תעודת זהות‬
                                                                                                ‫שאלון ויקבל דוח‬
                                                                                               ‫מפרט את הזכויות‬            ‫* אבחנה רפואית‬
                                                                                                                          ‫* הפניה לבדיקה‬
                                                                                             ‫והשירותים שעשויים‬         ‫* מספר נייד עדכני‬
                                                                                                  ‫להגיע לו‪ ,‬בסיום‬

                                                                                           ‫השאלון ניתן להשאיר‬

                                                                                           ‫פרטים ומקבלים שיחת‬

                                                                                                 ‫הכוונה‪.‬‬

                                                                                           ‫ניתן להגיע לשירות‬

                                                                                           ‫גם דרך האזור האישי‬

                                                                                           ‫באתר החברה או‬

                                                                                           ‫באפליקציה של מגדל‪.‬‬

                                                                                           ‫מוקד שב"ן‬
                                                                                           ‫‪076-8865050‬‬

‫לחזרה לתוכן עניינים ‪ -‬לחצו כאן‬                                                             ‫ט‪.‬ל‪.‬ח‪-‬בכל מקרה של סתירה בין הנאמר כאן ובין הנאמר בתנאי הפוליסה המלאים‪ ,‬יגברו הוראות הפוליסה ‪7‬‬
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12