Page 33 - מגזין חודש אוגוסט
P. 33

‫המקצועית בתהליך התביעה ובמקצועיות של‬                             ‫ולא בהכרח יצאו מרוצים‪ ,‬או אפילו להסביר‬
‫סוכן הביטוח באופן כללי‪ .‬הוא יביא את הסוכן‬                        ‫ללקוח מתי האשמה היא שלו‪ .‬לכן‪ ,‬תביעה‬
‫למצב שגם אם המשרד שלו לא מטפל באופן‬                              ‫מנוהלת היטב היא המפתח לבניית מוניטין‬
‫ישיר בתביעה‪ ,‬יש לו את כל הידע לתת ללקוח‬
‫את התשובות והבטחון שהכל מטופל ובכך‬                                               ‫ולייצור לקוח נאמן לטווח ארוך"‪.‬‬
‫לחזק את הקשר והאמינות מול הלקוח‪ .‬דבר‬
‫זה‪ ,‬יהפוך אירוע שלילי פוטנציאלי לרגע שבו‬                               ‫מה מבדל את הקורס שאת מעבירה?‬
                                                                 ‫"הקורס שלנו נבנה מהשטח‪ .‬יש בו לימוד של‬
                   ‫מוכיחים את מקצועיות הסוכן"‪.‬‬                   ‫מקרים אמיתיים‪ ,‬תרגול בפועל‪ ,‬ניתוח תביעות‪,‬‬
                                                                 ‫הכרות עם המסמכים שמגיעים לשולחן הסוכן‬
   ‫להרשמה למחזור הקרוב ‪ -‬לחצו כאן‬                                ‫– לא לימוד מהספרים‪ .‬אני מביאה את הניסיון‬
                                                                 ‫האישי שלי מ‪ 30‬שנה בתחום ומעבירה אותו‬
                                 ‫של לשכת סוכני ביטוח בישראל‬      ‫הלאה‪ .‬המשתתפים יקבלו במסגרת הקורס‬
                                                                 ‫כלים לכתיבה נכונה של מכתב השגות‬
                                                                 ‫והתראות לפני תביעה‪ ,‬טיפים לזיהוי כשלים‬
                                                                 ‫בפסיקה של שמאי‪ ,‬ואפילו איך לייעץ נכון‬

                                                                               ‫ללקוח שרוצה לנהל תביעה לבד‪".‬‬

                                                                                              ‫למי הקורס מיועד?‬
                                                                 ‫"הקורס מיועד בעיקר לסוכני ביטוח‪ ,‬בכל‬
                                                                 ‫שלבי הקריירה שלהם‪ ,‬שמבינים שההצלחה‬
                                                                 ‫האמיתית שלהם לא נמדדת רק בגיוסים‪,‬‬
                                                                 ‫אלא ביכולת לייצר לקוח נאמן לטווח ארוך‬
                                                                 ‫ולתת לו את השירות המיטבי‪ .‬אבל לא רק‪,‬‬
                                                                 ‫הקורס מיועד גם לצוותים בסוכנויות העוסקים‬
                                                                 ‫בתפעול תביעות וניהול שיחות שירות‪ .‬הוא‬
                                                                 ‫מתאים לכל מי שמבין שניהול תביעה איכותי‬

                                                                         ‫הוא המפתח לבניית לקוח לכל החיים"‪.‬‬

                                                                               ‫מה הסוכן ירוויח בסוף הקורס?‬
                                                                 ‫"בוגרי הקורס יזכו לשליטה מלאה‪ ,‬ביטחון‬
                                                                 ‫מקצועי ויכולת לנהל לקוח גם כשהוא‬
                                                                 ‫לחוץ‪ .‬הם יבנו מוניטין חזק בעולם שבו כל‬
                                                                 ‫הסוכנים מוכרים את אותה פוליסה‪ ,‬כאשר‬
                                                                 ‫הבידול האמיתי נוצר באופן התפקוד ברגע‬
                                                                 ‫האמת‪ .‬הקורס יביא לשיפור דרמטי בשליטה‬

                                                             ‫‪33‬‬
   28   29   30   31   32   33   34   35