Page 19 - 30072025
P. 19

‫השוואת כיסויי בריאות‬

‫הכשרה‬                           ‫איילון‬           ‫כלל ביטוח‬                 ‫מנורה מבטחים‬  ‫מגדל‬                       ‫הפניקס‬                    ‫הראל‬
         ‫לא קיים‬
                                                            ‫ליווי באירוע רפואי משמעותי ‪ -‬אמבולטורי‬

                                        ‫לא קיים‬     ‫ליווי רפואי וטיפולים‬   ‫לא קיים‬           ‫ליווי רפואי וטיפולים‬   ‫ליווי רפואי אגב אירוע‬      ‫ליווי רפואי וטיפולים‬    ‫שם מסחרי ומס' נספח‬
                                                       ‫אגב אירוע רפואי‬                           ‫אגב אירוע רפואי‬          ‫רפואי משמעותי‬            ‫אגב אירוע רפואי‬
                                                                                                                               ‫תכנית ‪6794‬‬                  ‫משמעותי‬
                                                  ‫משמעותי כגון ניתוח‪,‬‬                       ‫משמעותי כגון ניתוח‪,‬‬
                                                 ‫אשפוז או מחלה קשה‬                           ‫טיפול מחליף ניתוח‪,‬‬                   ‫עם חיתום‬    ‫תכנית ‪ ,526‬מהדורה‬
                                                                                         ‫אשפוז או מחלה קשה‪-‬‬                                                 ‫‪05/2024‬‬
                                                                   ‫(‪)3059‬‬
                                                                                                ‫מק"ט ‪541111191‬‬

                                                 ‫ללא חיתום‬                               ‫עם חיתום‬                                             ‫עם חיתום‬                   ‫קבלה לנספח עם‬
                                                                                                                                                                       ‫חיתום ‪ /‬ללא חיתום‬

                                                  ‫ספק שרות‪:‬‬                              ‫כמפורט מטה‬                     ‫פרק א'‪ -‬טיפולים‬         ‫החזרים ‪ -‬ספקים‬         ‫החזר על ספק הסכם ‪/‬‬
                                                 ‫פמי פרימיום‬                                           ‫‪75‬‬           ‫לאחר אירוע רפואי ‪-‬‬        ‫פרטיים לצד שירות‬                        ‫ספק פרטי‬

                                                             ‫‪70‬‬                                                             ‫החזר הוצאות‬                  ‫ליווי רפואי‬           ‫שם ספק הסכם‬
                                                                                                                    ‫פרק ב' ‪ -‬ליווי לאחר‬       ‫ספק הסכם מדיקס‬
                                                                                                                     ‫אירוע רפואי‪ -‬רופא‬
                                                                                                                                                    ‫גיל כניסה מירבי ‪69‬‬
                                                                                                                       ‫מלווה אישי‪ -‬ספק‬
                                                                                                                      ‫הסכם פמי פרמיום‬

                                                                                                                                          ‫‪70‬‬

                                                       ‫פרק ‪ - 1‬ליווי אישי‬                ‫אירוע רפואי משמעותי‬         ‫פרק א'‪ -‬מצבו הרפואי‬           ‫ניתוח‪ ,‬אשפוז מעל‬    ‫מה מוגדר כאירוע‬
                                                     ‫שלא בעת אשפוז ‪-‬‬                            ‫הינו ניתוח ‪ ,‬טיפול‬         ‫של המבוטח אגב‬            ‫‪ 3‬לילות או מחלה‬       ‫מזכה בתוכנית‬
                                                      ‫(א) מצב שבו קיים‬
                                                       ‫אבחון ע"י רופא או‬                    ‫מחליף ניתוח‪ ,‬אשפוז‬      ‫ניתוח‪ ,‬אשפוז או מחלה‬                ‫קשה ‪ .‬במקרה‬
                                                                                          ‫מעל ‪ 3‬ימים או מחלה‬               ‫קשה‪ ,‬אשר אירע‬                ‫של פיזיותרפיה‬
                                                        ‫מצב חדש רפואי‬                    ‫קשה שאירעו או התגלו‬               ‫לראשונה במהלך‬         ‫והידרותרפיה ‪-‬יכוסה‬
                                                         ‫מתועד ע"י רופא‬                                                                         ‫גם במקרה של בעיה‬
                                                    ‫של מחלה ו‪/‬או בעיה‬                            ‫במבוטח במהלך‬       ‫תקופת הביטוח ולאחר‬                ‫רפואית שבוצעה‬
                                                       ‫רפואית מתמשכת‬                     ‫תקופת הביטוח ולאחר‬           ‫תקופת האכשרה של‬         ‫בדיקה רלוונטית בגינה‪.‬‬
                                                 ‫ו‪/‬או אירוע רפואי קשה‪.‬‬                                                ‫‪ 90‬ימים ואשר מחייב‪,‬‬
                                                    ‫(ב) מצב רפואי ללא‬                          ‫תקופת האכשרה‪.‬‬             ‫על פי הוראת רופא‬
                                                        ‫אבחנה‪ ,‬שתהליך‬                                                       ‫מומחה בישראל‪,‬‬
                                                  ‫הבירור הייעוץ הרפואי‬
                                                  ‫לגביו החל לפחות ‪90‬‬                                                ‫ביצוע טיפולים בהתאם‬
                                                  ‫יום לפני הפניה לספק‬                                                        ‫ובכפוף לתנאים‬
                                                   ‫לקבלת שירותים לפי‬
                                                   ‫הפוליסה‪ .‬פירוט נוסף‬                                                   ‫המפורטים בתכנית‬
                                                        ‫‪ -‬בתנאי הפוליסה‬                                             ‫פרק ב'‪ -‬מקרה הביטוח‬

                                                                  ‫המלאים‪.‬‬                                            ‫הוא מצבו הרפואי של‬
                                                       ‫פרק ‪ - 2‬ליווי בעת‬                                               ‫המבוטח אגב ניתוח‪,‬‬
                                                    ‫אשפוז ‪ -‬זכאות בכל‬
                                                       ‫מקרה של אשפוז‬                                                ‫אשפוז או מחלה קשה‪,‬‬
                                                                                                                       ‫אשר אירע לראשונה‬
                                                          ‫בב"ח בגין בעיה‬                                                      ‫במהלך תקופת‬
                                                 ‫רפואית‪ ,‬למעט אשפוז‬                                                           ‫הביטוח ולאחר‬
                                                 ‫במוסד שהוא סנטוריום‬                                                       ‫תקופת האכשרה‬

                                                       ‫ו‪/‬או מוסד שיקומי‪.‬‬                                            ‫ובגינו נדרש ליווי רפואי‬
                                                                                                                         ‫בהתאם לשירותים‬

                                                                                                                       ‫המפורטים בפרק ב'‪.‬‬

‫לחזרה לתוכן עניינים ‪ -‬לחצו כאן‬                                                           ‫ט‪.‬ל‪.‬ח‪-‬בכל מקרה של סתירה בין הנאמר כאן ובין הנאמר בתנאי הפוליסה המלאים‪ ,‬יגברו הוראות הפוליסה ‪19‬‬
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24