Page 4 - np lishka May 2025 01
P. 4

‫כנס המחוזות ‪ -‬הלשכה ‪ACADEMY‬‬

‫מפגן עוצמה ומקצועיות בכנס המחוזות‬
                   ‫של לשכת סוכני הביטוח‬

‫הדבר הזה פוגע בכל הענף וגורם לאובדן אמון‬                      ‫במסגרת הכנס נערך סמינר ייחודי‪,‬‬
‫של הציבור במוצרים שמשווקים להם‪ ,‬דווקא‬                        ‫הלשכה ‪ ,ACADEMY‬שהעניק כלים‬

                         ‫בזמן שהם צריכים אותם"‪.‬‬                             ‫ייחודים לסוכני הביטוח‬

‫מנכ"ל אנקור חברה לביטוח אורי אומיד הרצה‬                    ‫כנס המחוזות של לשכת סוכני הביטוח התקיים‬
‫בכנס על טיפים לעבודה נכונה מול חברת‬                        ‫ביום ה'‪ ,‬ה‪ 22.5-‬בכפר במכבייה ברמת גן‬
‫ביטוח‪ .‬אומיד אמר בכנס כי‪" :‬התנהלות ענף‬                     ‫בהשתתפות מאות סוכנות וסוכני ביטוח‪ .‬את‬
‫הביטוח ביחס לסוכנים מקשה על התנהלות‬                        ‫הכנס הוביל עו"ד יניב מאיר‪ ,‬היועץ המקצועי‬
‫הסוכן בטווח הקצר‪ ,‬ובטווח הארוך‪ -‬תוציא‬
‫חלק גדול מהם מהענף‪ .‬תהליך שכולנו נצטער‬                                                               ‫של הלשכה‪.‬‬
‫עליו בעתיד‪ .‬יש חלופה אחרת ביחסי חברה‪-‬‬
‫סוכן‪ :‬עצמאות מירבית למשרד הסוכן בעבודה‬                     ‫במסגרת הכנס נערך סמינר מקצועי ייחודי‪,‬‬
‫השוטפת‪ ,‬שקיפות בתגמול‪ ,‬שקיפות בתוצאות‬                      ‫הלשכה ‪ ,ACADEMY‬שהעניק לסוכנים כלים‬
‫תיק הביטוח‪ ,‬תגמול הוגן ושותפות ברווחי תיק‬                  ‫אמיתיים לצמיחה‪ ,‬עם הרצאות ממוקדות‪,‬‬
‫הסוכן‪ .‬זה לא דמיוני‪ ,‬בימים אלה כבר עשרות‬                   ‫חשיפה למוצרים חדשים‪ ,‬כלים ושירותים‬
‫סוכנים חווים חוויה אחרת‪ ,‬ולהערכתי הזהירה‬                   ‫שיוכלו לשדרג את עבודת הסוכנים ולהגדיל‬
‫‪ -‬מודל זה יהפוך לנחלת רוב חברות הביטוח‬
                                                                                                ‫את הכנסותיהם‪.‬‬
                                               ‫בעתיד"‪.‬‬
                                                           ‫נשיא לשכת סוכני הביטוח סו"ב שלמה אייזיק‬
‫סמנכ"ל חטיבת הסוכנים ונקודות הפצה‬                          ‫אמר‪" :‬למרות שכבר יותר משנה וחצי אנחנו‬
‫בפספורטכארד אלון מעברי דיבר על איך‬                         ‫נמצאים במציאות הזויה שלא נגמרת‪ ,‬אנחנו‬
‫לזהות ליד איכותי במשרד הסוכן מבלי לשלם‬                     ‫בלשכה עושים המון פעולות על מנת לשמור‬
‫עליו‪ ,‬זאת לקראת חווית החופשה בחו"ל‪.‬‬                        ‫על הענף‪ ,‬לשפר ולקדם אותו‪ .‬ובעיקר‪ ,‬אנחנו‬
‫"ביטוח נסיעות רלוונטי ל‪ 100%-‬מהלקוחות‬                      ‫פועלים לשמור עליכם הסוכנים‪ .‬איך אני יודע‬
‫שלכם שטסים לחו"ל מספר פעמים בשנה‪.‬‬                          ‫שאנחנו עובדים ועושים טוב? הגענו לסיטואציה‬
‫הם רוכשים ביטוח לנסיעה והשאלה היא‬                          ‫שבה מספר החברים שלנו נמצא בשיא ואנחנו‬
‫רק אצל מי‪ .‬סוכני ביטוח שרוצים לשמור על‬                     ‫כבר מעל ‪ .5,500‬איך אני עוד יודע שאנחנו‬
‫לקוחותיהם‪ ,‬חייבים לוודא שגם את ביטוח‬                       ‫פועלים בצורה מקצועית וטובה? קולנו נשמע‪,‬‬
‫הנסיעות רוכשים דרכם‪ .‬במקום לרכוש לידים‬                     ‫דעתנו נחשבת‪ .‬אבל‪ ,‬אנחנו בעיקר שומעים‬
‫'קרים' בהם תאלצו להתמודד רק על המחיר‪,‬‬
‫שיווק נכון של ביטוח פספורטכארד יאפשר‬                                     ‫מהחברות שאנחנו מפריעים להם"‪.‬‬
‫לכם לתת ערך חוויתי ללקוח פוטנציאלי‪ ,‬כך‬
‫שמכירת מוצרי קרוסייל יהפכו לפשוטים הרבה‬                    ‫עוד הדגיש נשיא הלשכה‪" :‬אנחנו שותפים‬
‫יותר ובמקביל הוא ייצר לכם תיק נפרעים‬                       ‫להצעת חוק שמקודמת בימים אלו על ידי ח"כ‬
                                                           ‫אברהם בצלאל בנושא הביטוחים המורכבים‬
                                    ‫בפספורטכארד"‪.‬‬          ‫וארוכי הטווח‪ .‬אני אומר מפה לחברות הביטוח‪,‬‬
                                                           ‫אנחנו לא נהיה מוכנים להתפשר בנושא הזה‪.‬‬
‫עוד ציין מעברי כי‪" :‬מודל העמלות הייחודי‬                    ‫לא יכול להיות שגופים מוסדיים ישווקו ביטוחי‬
‫של פספורטכארד (‪)Life Time Commission‬‬                       ‫חיים באופן ישיר על ידי עובדים ללא רישיון‪.‬‬

                                                        ‫‪4‬‬
   1   2   3   4   5   6   7   8   9