Page 5 - np lishka May 2025 01
P. 5

‫אייל צבי‪ ,‬סמנכ"ל פיתוח עסקי בסיגמא‬               ‫הופך מכירה חד פעמית להכנסה פסיבית‬
‫קלאריטי הוסיף ואמר כי‪" :‬בשנה האחרונה‬             ‫קבועה לסוכני הביטוח שנהנים מעמלה מלאה‬
‫סיגמא קלריטי בית השקעות‪ ,‬ומספר חברות‬             ‫בכל פעם שהלקוח רוכש באופן ישיר במוקד‬
‫נוספות‪ ,‬החלו לשלב פתרונות ייחודיים שלא‬
‫היו בעבר במסגרת ניהול התיקים (קרנות גידור‬                              ‫המכירות או באתר החברה"‪.‬‬
‫בנאמנות‪ ,‬מוצרים מובנים ותיקים יעודיים)‬           ‫כמו כן‪ ,‬הציג מעברי נתוני מעניינים מהחודש‬
‫שמאפשרים לסוכני הביטוח והמתכננים‬                 ‫החולף‪" .‬באפריל ‪ 2025‬יצאו ‪776,500‬‬
‫הפיננסים לתת ללקוחות מוצר ייחודי עם ערך‬          ‫ישראלים לחו״ל‪ 8% ,‬יותר מאפריל ‪,2023‬‬
‫מוסף גבוה המתאים לרצונותיו‪ ,‬מה שמגדיל‬            ‫בתקופה שטרם המלחמה! וזה עוד שלא‬
                                                 ‫כל חברות התעופה שפעלו בנתב״ג לפני‬
      ‫את האטרקטיביות שלכם בפני לקוחות"‪.‬‬          ‫המלחמה חזרו לפעילות‪ .‬זה מעיד על הביקוש‬

‫מנכ"ל קופל גרופ מיקי קופל הרצה על איך‬             ‫והרצון של הישראלים לחזור ולטייל בעולם"‪.‬‬
‫סוכן ביטוח יכול להגדיל את הכנסותיות‬
‫בשוק המשתנה‪" .‬ענף הביטוח בישראל‪ ,‬כמו‬             ‫מנכ"ל משותף בסיגמא קלאריטי יאיר שני‬
‫בעולם כולו‪ ,‬עובר בשנים האחרונות טלטלות‬           ‫הרצה על תיק השקעות מוגן כ‪WIN WIN-‬‬
‫דרמטיות‪ :‬רגולציה מחמירה יותר‪ ,‬טכנולוגיות‬         ‫ללקוח ולסוכן‪" .‬השוק בשנים האחרונות מציב‬
‫חדשות‪ ,‬עליית השיווק הדיגיטלי‪ ,‬שינויי מחירים‪,‬‬     ‫אתגרים אמיתיים למשקיעים – ריביות גבוהות‪,‬‬
‫שינויים בסל המוצרים‪ ,‬שינויי צרכנות – והכול‬       ‫שווקים תנודתיים‪ ,‬מחירי נכסים גבוהים ואי‬
‫בקצב מואץ‪ .‬במציאות כזו‪ ,‬סוכני ביטוח שלא‬          ‫ודאות גיאו ‪-‬פוליטית‪ .‬בתוך הסביבה הזו‪ ,‬רבים‬
‫יסתגלו – יישארו מאחור‪ .‬אבל מי שיבין את‬           ‫מחפשים דרך להיחשף להזדמנויות הגלומות‬
‫כללי המשחק החדשים – יכול לא רק לשרוד‪,‬‬            ‫בשווקים מבלי לסכן את ההון האישי‪ .‬הפתרון‬
                                                 ‫שלנו 'תיק מוגן' נותן מענה מדויק‪ ,‬השתתפות‬
                ‫אלא להכפיל את ההכנסות שלו‪".‬‬
                                                      ‫מלאה בעליות עם הגנה מלאה על הקרן"‪.‬‬
‫עוד ציין קופל כי‪" :‬מי שיאמץ חדשנות – יכפיל‬       ‫עוד ציין שני כי‪" :‬המטרה שלנו היא לייצר‬
                                                 ‫שקט נפשי ללקוח‪ .‬לדעת שהוא לא יפסיד את‬
‫הכנסות ויבנה הצלחה לטווח ארוך‪>> .‬‬                ‫הקרן – אבל עדיין ייהנה מהעליות בשווקים‪.‬‬
          ‫סוכן הביטוח של היום חייב לשלב‬
                                                               ‫המשקיעים היום מחפשים ודאות"‪.‬‬

                                              ‫‪5‬‬
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10