Page 5 - np lishka May 2025 01
P. 5
אייל צבי ,סמנכ"ל פיתוח עסקי בסיגמא הופך מכירה חד פעמית להכנסה פסיבית
קלאריטי הוסיף ואמר כי" :בשנה האחרונה קבועה לסוכני הביטוח שנהנים מעמלה מלאה
סיגמא קלריטי בית השקעות ,ומספר חברות בכל פעם שהלקוח רוכש באופן ישיר במוקד
נוספות ,החלו לשלב פתרונות ייחודיים שלא
היו בעבר במסגרת ניהול התיקים (קרנות גידור המכירות או באתר החברה".
בנאמנות ,מוצרים מובנים ותיקים יעודיים) כמו כן ,הציג מעברי נתוני מעניינים מהחודש
שמאפשרים לסוכני הביטוח והמתכננים החולף" .באפריל 2025יצאו 776,500
הפיננסים לתת ללקוחות מוצר ייחודי עם ערך ישראלים לחו״ל 8% ,יותר מאפריל ,2023
מוסף גבוה המתאים לרצונותיו ,מה שמגדיל בתקופה שטרם המלחמה! וזה עוד שלא
כל חברות התעופה שפעלו בנתב״ג לפני
את האטרקטיביות שלכם בפני לקוחות". המלחמה חזרו לפעילות .זה מעיד על הביקוש
מנכ"ל קופל גרופ מיקי קופל הרצה על איך והרצון של הישראלים לחזור ולטייל בעולם".
סוכן ביטוח יכול להגדיל את הכנסותיות
בשוק המשתנה" .ענף הביטוח בישראל ,כמו מנכ"ל משותף בסיגמא קלאריטי יאיר שני
בעולם כולו ,עובר בשנים האחרונות טלטלות הרצה על תיק השקעות מוגן כWIN WIN-
דרמטיות :רגולציה מחמירה יותר ,טכנולוגיות ללקוח ולסוכן" .השוק בשנים האחרונות מציב
חדשות ,עליית השיווק הדיגיטלי ,שינויי מחירים, אתגרים אמיתיים למשקיעים – ריביות גבוהות,
שינויים בסל המוצרים ,שינויי צרכנות – והכול שווקים תנודתיים ,מחירי נכסים גבוהים ואי
בקצב מואץ .במציאות כזו ,סוכני ביטוח שלא ודאות גיאו -פוליטית .בתוך הסביבה הזו ,רבים
יסתגלו – יישארו מאחור .אבל מי שיבין את מחפשים דרך להיחשף להזדמנויות הגלומות
כללי המשחק החדשים – יכול לא רק לשרוד, בשווקים מבלי לסכן את ההון האישי .הפתרון
שלנו 'תיק מוגן' נותן מענה מדויק ,השתתפות
אלא להכפיל את ההכנסות שלו".
מלאה בעליות עם הגנה מלאה על הקרן".
עוד ציין קופל כי" :מי שיאמץ חדשנות – יכפיל עוד ציין שני כי" :המטרה שלנו היא לייצר
שקט נפשי ללקוח .לדעת שהוא לא יפסיד את
הכנסות ויבנה הצלחה לטווח ארוך>> . הקרן – אבל עדיין ייהנה מהעליות בשווקים.
סוכן הביטוח של היום חייב לשלב
המשקיעים היום מחפשים ודאות".
5