Page 6 - np lishka May 2025 01
P. 6
כנס המחוזות -הלשכה ACADEMY
תחום ה Customer success-בחברה ,ועידן ידע מקצועי ,התמחות ממוקדת ,שירות אישי
ברק ,מנהל תחום ה Growth-בחברה ,כיצד וטכנולוגיה מתקדמת .הגדלת ההכנסות בשוק
ניתן באמצעות SurenseFireלסנן לקוחות משתנה היא לא מותרות – היא הכרח .ומי
בקלות לפי מגוון משתנים ,כדי לאתר הזדמנויות שיעשה זאת נכון – ימצא בשוק החדש יותר
מכירה .כיצד ניתן להקים לידים ולהקצות הזדמנויות מאי פעם .איך עושים זאת? מוכרים
אותם לעובד המתאים בקלות ,ולאחר מכן יותר מוצרים ללקוחות הקייימים ,גובים שכר
לבצע מעקב אחר תהליך המכירה .הכל בראי טרחה עבור שירותים נבחרים ,מתמחים
מטרת הסוכנות -להגדיל את ההכנסה פר בתחומים ייחודיים ,עושים שיווק דיגיטלי
אפקטיבי ,מעניקים שירות אישי ואנושי,
לקוח ולחזק את שימור הלקוחות שלה. מתחדשים כל הזמן ומעדכנים את הלקוחות
עוד הציגו במהלך הכנס נציגי שורנס את על מוצרים חדשים".
,SurenseGoאפליקציה סלולרית חדשה
שהשיקה החברה לאחרונה ,כדי לאפשר עוד בכנס המחוזות השתתפה חברת שורנס,
לבעלי רישיון ולעובדי תפעול לראות תיקי המפתחת של ,SurenseFireמערכת CRM
לקוחות ומסמכים ,לשלוח דוחות ללקוחות, מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח .החברה,
להזמין מסלקות ,להקים תהליכים או תזכורות שמוצרי התוכנה שפיתחה נפוצים ביותר
לצוות ,וכמובן לעקוב אחר הלידים החדשים בתעשייה ,התמקדה בכנס בנושא מניב
שהתקבלו לסוכנות ,והלקוחות החדשים במיוחד לבעלי הרישיון :כיצד להפוך את הררי
הדאטה שנאספים ללא הפסקה אצל הסוכנים
שנוצרו.
לדברי שחר ארבל" ,מטרתה של שורנס מאז והסוכנות ,למקור הכנסה פעיל.
הקמתה הייתה לסייע לבעלי הרישיון להצמיח
את עסקיהם באמצעות המערכת שפיתחה, במהלך הרצאותיהם הציגו שחר ארבל ,מנהל
ומכאן החיבור הכה חזק לתכני כנס המחוזות".
6