Page 22 - Eilat2025
P. 22
2025 הוועידה השנתית שלענף הביטוח
ע״ש זאב וינר ז״ל
-תוכן ממומן -
ביטוח רכב בעידן הדיגיטלי 'רכב בקליק'
של הראל משנה את כללי המשחק
עלות ותוך חיסכון זמן שוחחנו עם הילה כוכבי ,סמנכ"לית מוצרי
בהמצאת אישורים פרט ופיתוח עסקי בהראל על מערכת
ידניים לחברה. חדשנית להפקת פוליסות רכב במהירות
> יעילות רבה יותר ובקלות ,בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית
בהליך שאלות הלקוחות בעידן הדיגיטלי צורכים שירותים
בצורה שונה מבעבר הם מצפים לפשטות,
חיתום. זמינות מיידית וחוויית שימוש אינטואיטיבית,
> טיפול מיטבי בדיוק כמו שהם רגילים לקבל בתחומים אחרים
בהצעת מחיר של בחיי היומיום .הציפייה הזו לא פוסחת על ענף
הביטוח :לקוחות רוצים תהליכים מהירים ,ללא
לקוח תוך ניירת ,עם אפשרות לבצע פעולות באופן עצמאי
שימוש בסימולטורים חיצוניים ועד לסגירת ובקלות .בהראל הבנו שהשינוי הזה מחייב אותנו
להעמיד בפני הסוכן כלים שמאפשרים לו להעניק
הפוליסה במערכות החברה. את אותה חוויה גם בתחום הביטוח .כאן נכנסים
הסוכן מקבל מגוון של הצעות מחיר במסלולי לתמונה הפתרונות הדיגיטליים שפיתחנו' :רכב
ביטוח רכב שונים ובהתאם מבצע התאמת בקליק'' ,עסק בקליק'' ,דירה בקליק' ושירותים
צרכים ללקוח ובוחר את המסלול המיטבי עבורו. נוספים כולם נועדו להפוך את העבודה ליעילה,
> מעבר קל ומהיר להפקה של פוליסות נוספות חכמה ופשוטה ,תוך שמירה על הקשר האישי
(בהתאם לצרכי הלקוח) למשל ביטוח לעמדת
טעינה לרכבים חשמליים או למשל ביטוח דירה. שמייחד את הסוכן מול הלקוח.
עוד הוסיפה כוכבי: יתרונות בולטים לסוכן וללקוח
"מערכת 'רכב בקליק' היא הרבה מעבר לאחרונה השקנו בהראל את מערכת ההפקה
לטכנולוגיה היא שינוי תפיסתי .יצרנו פתרון לסוכן "רכב בקליק" המאפשרת קבלת הצעת
דיגיטלי שנותן לסוכן שלנו ,עצמאות ,גמישות מחיר והפקת פוליסה דיגיטלית מקצה לקצה,
ושליטה ,תוך שיפור חוויית הלקוח .בדומה למגוון
הפיתוחים שנעשים בהראל ,גם כאן המערכת בין היתרונות:
נוצרה בחשיבה משותפת יחד עם סוכני הביטוח > אימות יעיל של דוח עבר ביטוחי ,ONLINEללא
שלנו וזאת במטרה לבצע התאמה ודיוק לצרכים
22

