Page 22 - Eilat2025
P. 22

‫‪2025‬‬  ‫הוועידה השנתית שלענף הביטוח‬

                                                             ‫ע״ש זאב וינר ז״ל‬

‫‪ -‬תוכן ממומן ‪-‬‬

‫ביטוח רכב בעידן הדיגיטלי 'רכב בקליק'‬
  ‫של הראל משנה את כללי המשחק‬

                           ‫עלות ותוך חיסכון זמן‬          ‫שוחחנו עם הילה כוכבי‪ ,‬סמנכ"לית מוצרי‬
                           ‫בהמצאת אישורים‬                    ‫פרט ופיתוח עסקי בהראל על מערכת‬

                                   ‫ידניים לחברה‪.‬‬           ‫חדשנית להפקת פוליסות רכב במהירות‬
                             ‫> יעילות רבה יותר‬         ‫ובקלות‪ ,‬בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית‬
                             ‫בהליך שאלות‬               ‫הלקוחות בעידן הדיגיטלי צורכים שירותים‬
                                                       ‫בצורה שונה מבעבר הם מצפים לפשטות‪,‬‬
                                           ‫חיתום‪.‬‬      ‫זמינות מיידית וחוויית שימוש אינטואיטיבית‪,‬‬
                           ‫> טיפול מיטבי‬               ‫בדיוק כמו שהם רגילים לקבל בתחומים אחרים‬
                           ‫בהצעת מחיר של‬               ‫בחיי היומיום‪ .‬הציפייה הזו לא פוסחת על ענף‬
                                                       ‫הביטוח‪ :‬לקוחות רוצים תהליכים מהירים‪ ,‬ללא‬
                                        ‫לקוח תוך‬       ‫ניירת‪ ,‬עם אפשרות לבצע פעולות באופן עצמאי‬
‫שימוש בסימולטורים חיצוניים ועד לסגירת‬                  ‫ובקלות‪ .‬בהראל הבנו שהשינוי הזה מחייב אותנו‬
                                                       ‫להעמיד בפני הסוכן כלים שמאפשרים לו להעניק‬
                    ‫הפוליסה במערכות החברה‪.‬‬             ‫את אותה חוויה גם בתחום הביטוח‪ .‬כאן נכנסים‬
‫הסוכן מקבל מגוון של הצעות מחיר במסלולי‬                 ‫לתמונה הפתרונות הדיגיטליים שפיתחנו‪' :‬רכב‬
‫ביטוח רכב שונים ובהתאם מבצע התאמת‬                      ‫בקליק'‪' ,‬עסק בקליק'‪' ,‬דירה בקליק' ושירותים‬
‫צרכים ללקוח ובוחר את המסלול המיטבי עבורו‪.‬‬              ‫נוספים כולם נועדו להפוך את העבודה ליעילה‪,‬‬
‫> מעבר קל ומהיר להפקה של פוליסות נוספות‬                ‫חכמה ופשוטה‪ ,‬תוך שמירה על הקשר האישי‬
‫(בהתאם לצרכי הלקוח) למשל ביטוח לעמדת‬
‫טעינה לרכבים חשמליים או למשל ביטוח דירה‪.‬‬                                ‫שמייחד את הסוכן מול הלקוח‪.‬‬

                          ‫עוד הוסיפה כוכבי‪:‬‬                          ‫יתרונות בולטים לסוכן וללקוח‬
‫"מערכת 'רכב בקליק' היא הרבה מעבר‬                       ‫לאחרונה השקנו בהראל את מערכת ההפקה‬
‫לטכנולוגיה היא שינוי תפיסתי‪ .‬יצרנו פתרון‬               ‫לסוכן "רכב בקליק" המאפשרת קבלת הצעת‬
‫דיגיטלי שנותן לסוכן שלנו‪ ,‬עצמאות‪ ,‬גמישות‬               ‫מחיר והפקת פוליסה דיגיטלית מקצה לקצה‪,‬‬
‫ושליטה‪ ,‬תוך שיפור חוויית הלקוח‪ .‬בדומה למגוון‬
‫הפיתוחים שנעשים בהראל‪ ,‬גם כאן המערכת‬                                                      ‫בין היתרונות‪:‬‬
‫נוצרה בחשיבה משותפת יחד עם סוכני הביטוח‬                ‫> אימות יעיל של דוח עבר ביטוחי ‪ ,ONLINE‬ללא‬
‫שלנו וזאת במטרה לבצע התאמה ודיוק לצרכים‬

                                                   ‫‪22‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27