Page 18 - Eilat2025
P. 18

‫‪2025‬‬  ‫הוועידה השנתית שלענף הביטוח‬

                                                             ‫ע״ש זאב וינר ז״ל‬

   ‫אישה בעולם הביטוח‪:‬‬
‫כששליחות פוגשת מקצועיות‬

‫סו"ב מיכל וינצר‪ ,‬מ״מ נשיא הלשכה‬

                           ‫הרגש אל האדם‬                           ‫ביטוח זה לא מספרים‪-‬זה אנשים‬
                           ‫שנמצא מאחורי כל‬             ‫בעולם בו אלגוריתמים מחשבים סיכונים‪,‬‬
                            ‫סיפור וסיפור‪ .‬חיבור‬        ‫אפליקציות מחברות אנשים לשירותים ובינה‬
                             ‫שנותן לנו‪ ,‬סוכני‬          ‫מלאכותית מנסחת פוליסות‪ ,‬הלב האנושי של‬
                             ‫הביטוח‪ ,‬את הכוח‬
                            ‫והנחישות להילחם‬                 ‫סוכן הביטוח הוא זה שעושה את ההבדל‬

                             ‫עבור האנשים שלנו‪.‬‬         ‫זו הסיבה שבחרתי לספר לכם על נשיות‪ ,‬שליחות‬
                                                          ‫ואמונה עמוקה באנשים שמאחורי המספרים‬
      ‫העולם שלנו הופך מהיר וקר הכל‬
‫מנוהל על ידי טכנולוגיות וללא מגע אנושי‪ .‬אצל‬            ‫יש אנשי מקצוע שפוגשים לקוחות מעבר לשולחן‬
‫סוכן הביטוח הרגש‪ ,‬האנושיות וחום הלב‪ ,‬הם‬                ‫ישיבות‪ .‬יש כאלו שמדברים אליהם מבעד לאשנב‪,‬‬
‫אלו שהופכים את המפגש המשותף מעסקה‬
                                                           ‫אני זוכה לפגוש אותם סביב שולחן היומיום‬
                                 ‫למערכת יחסים‬           ‫אני זוכה לפגוש אנשים בחיים האישיים שלהם‬
‫סוכן הביטוח הוא לא עוד מתווך או נותן שירותים‬           ‫שם בין שיחות על ביטוחי חיים‪ ,‬דרך שאלה‬
                                                       ‫קטנה על הילדים מתגלים הסיפורים האמיתיים‬
                                           ‫יבשים‪,‬‬      ‫משפחה כואבת שמנסה להבין איך ממשיכים יום‬
‫סוכן הביטוח הוא האינטרס הכי גדול של הלקוח!‬             ‫אחרי או משפחה אחרת שמבקשת ללמוד איך‬
‫כשהלקוח מרוצה‪ ,‬סוכן הביטוח הוא זה שמרוויח‬              ‫מתמודדים עם מחלה זוג צעיר שחולם לקנות‬
‫מכך וגם הראשון שמפסיד כאשר הלקוח מרגיש‬                 ‫דירה או אלמנה טרייה שאיבדה את אהובה‬
                                                       ‫בעקבות אירועי השביעי ומנסה ללמוד איך לנהל‬
                                         ‫לא מוגן‪.‬‬
‫הוא זה שנמצא שם ביום שהחיים דופקים על‬                                             ‫את הכל מחדש ולבד‪.‬‬

                                ‫דלת הלקוח שלו‪.‬‬         ‫כל מפגש כזה מזכיר לי מחדש למה בחרתי‬
‫החיבור הזה‪ ,‬הופך את הסוכן ממספק שירותים‪,‬‬               ‫במקצוע הזה כי בסופו של דבר‪ ,‬מאחורי כל‬
                                                       ‫טופס‪ ,‬יש סיפור לעיתים מדמם ומאחורי כל‬
          ‫לאדם שבלעדיו אין משמעות לשירות‪.‬‬              ‫פוליסה‪ ,‬עומד אדם או משפחה אבודה ולצידם‬

‫כאישה בעולם העסקי‪ ,‬אני מאמינה שהכוח שלנו‬                                              ‫עומד סוכן ביטוח‪.‬‬
‫נובע מהשילוב בין רכות לנחישות בין אמפטיה‪,‬‬
                                                       ‫לא אפליקציה‪ ,‬לא בוטים אוטומטיים ולא מוקד‬
                             ‫לעקשנות מקצועית‪.‬‬          ‫אנונימי‪ ,‬אלא אדם אמיתי שמכיר ומחובר דרך‬

‫כשאני יושבת‪ ,‬מקשיבה ללקוח‪ ,‬אני קודם כל‬

                                                   ‫‪18‬‬
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23