Page 23 - Eilat2025
P. 23

‫‪2025‬‬  ‫הוועידה השנתית שלענף הביטוח‬

      ‫ע״ש זאב וינר ז״ל‬

    ‫איך "רכב בקליק" משתלב באסטרטגיה‬                 ‫של הסוכנים שלנו ולתהליך העבודה במשרדים‬
            ‫הרחבה של הראל ליצירת חוויית‬             ‫תוך הבנה והתאמה למציאות שמשתנה כל‬
                                                    ‫העת בעידן החדש‪ ,‬העבודה במערכת ההפקה‬
       ‫שירות אחידה בכל נקודות המגע עם‬               ‫החדשה תסייע לסוכן לייעל את עבודתו ולהפיק‬
                                      ‫הלקוח?	‬       ‫פוליסה בזמן קצר יותר מה גם שהמערכת‬
                                                    ‫דיגיטלית ואינטואיטיבית‪ ,‬קלה לתפעול ולכן‬
‫כוכבי‪" :‬רכב בקליק הוא חלק מתפיסה הוליסטית‬           ‫מסייעת לקצר את משך זמן הכשרה וקליטת‬
‫שמטרתה לייצר חוויית שירות אחידה‪ ,‬פשוטה‬              ‫עובדי המשרד הנדרשים לבצע הפקת פוליסה‬
‫ומתקדמת בכל נקודת מגע הדגישה כוכבי בין‬
‫אם מדובר בהפקת פוליסה חדשה‪ ,‬חידוש‬                                                            ‫בהראל"‪.‬‬
‫הפוליסה‪ ,‬טיפול בתביעה או אפילו הקפאה‪/‬‬
‫ביטול של הפוליסה‪ .‬אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש‬              ‫איך "רכב בקליק" משנה את הדרך שבה‬
‫שהביטוח שלו מתנהל באותה קלות שבה הוא‬                                   ‫סוכנים עובדים ביום‪-‬יום?‬
‫צורך שירותים אחרים מתחום הביטוח באונליין‪.‬‬
‫המערכת מאפשרת לסוכן לא רק פתרון טכנולוגי‪,‬‬           ‫כוכבי‪" :‬אם בעבר סוכן היה תלוי בתהליכים‬
‫אלא גם נדבך מרכזי באסטרטגיה שלנו לשים את‬            ‫ידניים ובאישורים של החברה‪ ,‬היום הוא יכול‬
                                                    ‫להפיק פוליסה בכמה קליקים‪ .‬זה חוסך זמן‪,‬‬
                          ‫הלקוח והסוכן במרכז‪".‬‬      ‫מפחית טעויות ומאפשר לסוכן להתמקד במה‬
                                                    ‫שחשוב באמת הלקוח‪ .‬המערכת גם כוללת כלים‬
                       ‫לבסוף מסכמת כוכבי‪:‬‬           ‫שמאפשרים לו להציע פוליסות נוספות כמו‬
‫"בהראל אנחנו מציבים את הסוכן בחזית‬                  ‫למשל ביטוח לעמדת טעינה לרכב חשמלי או‬
‫החדשנות‪ .‬לצד תשתיות טכנולוגיות מתקדמות‬              ‫ביטוח דירה‪ ,‬מה שמגדיל את תיק הלקוח ומחזק‬
‫מערכות דיגיטליות ואוטומציה‪ .‬בכך למעשה‬
‫שומרים על הערך האנושי שמייחד את הענף‪:‬‬                                              ‫את הקשר האישי‪.‬‬

                 ‫הקשר האישי בין הסוכן ללקוח‪.‬‬

‫ללא ספק השילוב הזה הוא הכוח שלנו‪ .‬מצד‬                    ‫כיצד המערכת תורמת להתמודדות עם‬
‫אחד‪ ,‬השקעה אדירה בפיתוח כלים חכמים‬                   ‫כניסת סוכנים צעירים לענף ומה החשיבות‬
‫שמאפשרים לסוכן לעבוד ביעילות‪ ,‬להציע‬
‫פתרונות מותאמים ולנהל עסק חדשני; מצד שני‪,‬‬                                    ‫שלה בעידן החדש?‬
‫חוויית שירות שמבוססת על אמון‪ ,‬מקצועיות‬              ‫כוכבי‪" :‬סוכנים צעירים גדלו בעולם דיגיטלי והם‬
                                                    ‫מצפים לכלים שמאפשרים להם עבודה עצמאית‪,‬‬
               ‫ומענה אישי ייחודי לסוכן הביטוח‪.‬‬      ‫מהירה ואוטומטית‪' .‬רכב בקליק' נותן להם בדיוק‬
                                                    ‫את זה אפשרות לעבוד מכל מקום‪ ,‬במחשב‪,‬‬
‫זו לא רק טכנולוגיה זו תפיסה שמחברת בין‬              ‫במשרדי הסוכן או בפגישה עם לקוח באמצעות‬
‫עוצמת הדיגיטל לבין החום האנושי והקשר הבין‬           ‫המובייל‪ .‬סוכן שמאמץ את הכלים האלו לא רק‬
‫אישי של סוכן הביטוח‪ ,‬ומייצרת יתרון תחרותי‬           ‫נשאר רלוונטי הוא מוביל את השוק ומעניק‬

                                  ‫בשוק משתנה‪".‬‬            ‫ללקוח חוויה פרסונלית‪ ,‬מהירה ומדויקת‪".‬‬

                                                ‫‪23‬‬
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28