Page 23 - Eilat2025
P. 23
2025 הוועידה השנתית שלענף הביטוח
ע״ש זאב וינר ז״ל
איך "רכב בקליק" משתלב באסטרטגיה של הסוכנים שלנו ולתהליך העבודה במשרדים
הרחבה של הראל ליצירת חוויית תוך הבנה והתאמה למציאות שמשתנה כל
העת בעידן החדש ,העבודה במערכת ההפקה
שירות אחידה בכל נקודות המגע עם החדשה תסייע לסוכן לייעל את עבודתו ולהפיק
הלקוח? פוליסה בזמן קצר יותר מה גם שהמערכת
דיגיטלית ואינטואיטיבית ,קלה לתפעול ולכן
כוכבי" :רכב בקליק הוא חלק מתפיסה הוליסטית מסייעת לקצר את משך זמן הכשרה וקליטת
שמטרתה לייצר חוויית שירות אחידה ,פשוטה עובדי המשרד הנדרשים לבצע הפקת פוליסה
ומתקדמת בכל נקודת מגע הדגישה כוכבי בין
אם מדובר בהפקת פוליסה חדשה ,חידוש בהראל".
הפוליסה ,טיפול בתביעה או אפילו הקפאה/
ביטול של הפוליסה .אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש איך "רכב בקליק" משנה את הדרך שבה
שהביטוח שלו מתנהל באותה קלות שבה הוא סוכנים עובדים ביום-יום?
צורך שירותים אחרים מתחום הביטוח באונליין.
המערכת מאפשרת לסוכן לא רק פתרון טכנולוגי, כוכבי" :אם בעבר סוכן היה תלוי בתהליכים
אלא גם נדבך מרכזי באסטרטגיה שלנו לשים את ידניים ובאישורים של החברה ,היום הוא יכול
להפיק פוליסה בכמה קליקים .זה חוסך זמן,
הלקוח והסוכן במרכז". מפחית טעויות ומאפשר לסוכן להתמקד במה
שחשוב באמת הלקוח .המערכת גם כוללת כלים
לבסוף מסכמת כוכבי: שמאפשרים לו להציע פוליסות נוספות כמו
"בהראל אנחנו מציבים את הסוכן בחזית למשל ביטוח לעמדת טעינה לרכב חשמלי או
החדשנות .לצד תשתיות טכנולוגיות מתקדמות ביטוח דירה ,מה שמגדיל את תיק הלקוח ומחזק
מערכות דיגיטליות ואוטומציה .בכך למעשה
שומרים על הערך האנושי שמייחד את הענף: את הקשר האישי.
הקשר האישי בין הסוכן ללקוח.
ללא ספק השילוב הזה הוא הכוח שלנו .מצד כיצד המערכת תורמת להתמודדות עם
אחד ,השקעה אדירה בפיתוח כלים חכמים כניסת סוכנים צעירים לענף ומה החשיבות
שמאפשרים לסוכן לעבוד ביעילות ,להציע
פתרונות מותאמים ולנהל עסק חדשני; מצד שני, שלה בעידן החדש?
חוויית שירות שמבוססת על אמון ,מקצועיות כוכבי" :סוכנים צעירים גדלו בעולם דיגיטלי והם
מצפים לכלים שמאפשרים להם עבודה עצמאית,
ומענה אישי ייחודי לסוכן הביטוח. מהירה ואוטומטית' .רכב בקליק' נותן להם בדיוק
את זה אפשרות לעבוד מכל מקום ,במחשב,
זו לא רק טכנולוגיה זו תפיסה שמחברת בין במשרדי הסוכן או בפגישה עם לקוח באמצעות
עוצמת הדיגיטל לבין החום האנושי והקשר הבין המובייל .סוכן שמאמץ את הכלים האלו לא רק
אישי של סוכן הביטוח ,ומייצרת יתרון תחרותי נשאר רלוונטי הוא מוביל את השוק ומעניק
בשוק משתנה". ללקוח חוויה פרסונלית ,מהירה ומדויקת".
23

